środa, 18 listopada 2015

Antonio Devries część 1.

Po części udało mi się przeprowadzić z najcudowniejszym dorosłym na świecie! Nie pomijając moich rodziców.. (kocham was bardzo). Antonio jest dorosłym, który wcale się nim nie czuje. To bardzo zapunktowało u mnie. Miałam małą wpadkę przeprowadzając z nim wywiad... mianowicie przekręciłam imię 'Leo' na 'Lea'. Stres wziął górę! Tata Leo zamiast poprawić mnie jakoś uważnie czy zostawić to na boku, odwrócił to w żart. Śmialiśmy się oboje z różnych, wymyślonych imion.
Pod koniec pierwszej części wywiadu, pan Antonio przeprosił mnie i powiedział, że dokończymy to później, bo musi iść po Tilly. Opowiedział mi przy okazji o jej pasji do koni.
Pomijając fakt miłej pracy z jego tatą, dostałam jeszcze zdjęcia z młodości Leo. Część pewnie widzieliście, ale może są tacy, którzy nie widzieli.
Podsumowując. Takiego wywiadu jeszcze nie prowadziłam ! Pierwsze, że to tata naszego Leondre, a po drugie... nie przypominam sobie by ktoś aż tak mnie rozbawił przez wiadomości. Do tego obca mi osoba.














Wywiad z Antonio;

R: Jaki kontakt masz z dziećmi?
A: Matilda i Joseph jeszcze mieszkają ze mną, a Leo mieszka z mamą od 6 miesięcy
R:Yeah.. to smutne
A: Tak, ale kocham Leo i jego głos

R: Czy dużo się zmieniło od BGT?
A: Tak. Oglądałem rapującego Leo od 4 lat
R:Wow! To długo

R: Czy pamiętasz jaka była jego pierwsza piosenka?
A: Mama said knock you cyt

R: A kto wymyślił nazwę Bambinos? Ta nazwa była w 'Like a Star', a BAM powstało później
A: Joseph stworzył nazwę Bambinos
R: Na prawdę?  Myślałam, że Leo wymyślił nazwę
A: *Hahaha*


2 komentarze:

  1. Super wywiad ��
    Jedzesz na koncert do Wrocławia?
    Mogłabyś mi dac znać czy będzie sklep chłopaków? bo nwm czy opłaca się wymieniać pieniądze: / w poście napisać czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie mnie 😭😭
      sklepów również nie będzie

      Usuń

Obserwatorzy