środa, 26 lipca 2017

Wywiad z Tilly


Wczoraj Kamili udało się zadać kilka pytań Tilly, siostrze Leondre. Wywiad miał na cel wprowadzić fanów w jej świat, a nie konkretnie dowiedzieć się czegoś o Bars and Melody. Kamila użyczyła mi swojej pracy na bloga. Zapraszam również do Fandoms, gdzie możecie przeczytać posty-jeśli jeszcze ktoś nie wie - dodawane przez fanów.



Q: Wybór piosenki do pierwszego coveru zajął Ci dużo czasu? A może od razu wiedziałaś, że będzie to piosenka Ariany?

Tilly: Wiedziałam, że na pewno będzie to coś z jej repertuaru. Ariana jest moją idolką, inspiruje mnie i kiedy tylko dowiedziałam się o tym, co stało się podczas jej koncertu w Manchesterze postanowiłam zadedykować tą piosenkę osobą, które wtedy zginęły. 

Q: A piosenka Justina? Czemu akurat ona?

Tilly: Nie jestem związana z nim tak jak z Arianą, ale naprawdę lubię słuchać jego muzyki. Wybrałam tą piosenkę raczej ze względu na muzykę i tekst, po prostu mi się podoba. 

Q: Masz jakichś innych idoli?

Tilly: Raczej nie, to Ari najbardziej mnie inspiruje. 

Q: Co robisz poza śpiewaniem? Inne pasje/ hobbie?

Tilly: Kocham zwierzęta! Mam konia, który nazywa się Timothy (Timmy) i zamierzam zacząć startować w konkursach, kiedy będę starsza.

Q: Może teraz coś o kanale, jak wyobrażasz sobie dalsze rozwijanie. Widziałam na insta story, że niedługo na kanale ma się pojawić vlog z Ellą. Filmy nie będzie tylko muzyczny?

Tilly: Na razie mam plan dodawać na kanał filmy o różnej tematyce. Na pewno spora część to piosenki, ale będzie tego  więcej!

Q: Jak zareagowałaś na tyle pozytywnych komentarzy? Często ludzie mówią, że jesteś ich idolką, pomimo tak młodego wieku. 

Tilly: To właśnie sprawia, że jestem naprawdę szczęśliwa! Tyle ludzi mi pomaga, wspiera. Chodziło mi właśnie o to, żeby móc przekazać im wzajemną tolerancję i miłość, to wszystko czego nauczyła mnie Ariana. 

Q: Często jesteś pytana o autografy czy raczej ludzie wolą robić zdjęcia?

Tilly: Taak, musiałam już nawet wyrobić sobie podpis, którego używam. Naprawdę często proszą zarówno o autografy, jak i o zdjęcia. 

Q: A Polska? Jak Ci się podobała? Może kiedyś będziesz chciała tu zaśpiewać?

Tilly: Uwielbiam ten kraj! Ludzie są przemili i gościnni, bardzo chciałabym tam kiedyś zaśpiewać. 

Q: Co najbardziej spodobało Ci się w naszym kraju? Wspomniałaś kiedyś, że smakowały Ci cukierki.

Tilly: Bardzo podobało mi się m&g podczas ostatniej trasy. Uwielbiam robić sobie zdjęcia, rozmawiać z ludźmi, a tam miałam na to szansę. Ale tak, kocham polskie słodycze.

Q: Dziękuję, to chyba tyle. Na razie. A może ty chciałabyś coś dodać?

Tilly: Możesz przekazać, że nie zaśpiewam niestety w tym roku na YSF2017 bo dostaję całe miliony wiadomości.



(dok. Kamila Pawlukiewicz) 

4 komentarze:

Obserwatorzy